1 maj:)

idag vart det ut o hoppa studsmatta sen målade jag och michelle 2 hjärtan på trädet där vi ska begrava ängeln <3
Sen var jag o marie ute på promenad en stund;) har även försökt sola idag, men jag kan ju aldrig ligga still så det gick ju som det gick xD
igår vart man ju såklart skit lessen hela dan. men jag var ju me erika,lippa o madde så dom var lika roliga som alltid, så man kunde ju inte bara va lessen hela tin'. men jag får typ dåligt samvete för att jag har kul när zmulan inte längre finns... men jag tror att även hon ville att vi skulle ha det roligt och skratta även om det som inet fick hända, hände... <3 jag fick ju ge dig en sista puss iaf :) <3
senare ska jag o michelle gå upp och se på ALLA "the o.c." avsnitt ;)

just nu sitter vi och sjunger;
regina spektor-samson
och
regina spektor-the call
finaste låtarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0