bästa shlitsamma söndan' nånsinn :)

hejjhoppgummisnopp :D
Idag vart det till stallet vid hav 12, red ut en sväng på laurisen, gick bäst! :D sen vart det in o äta lite hos annlie, fick inte av mig mina ridstölvar (testade jennys gammla, hon har ju typ stolek 35 så dom passade mig men jag hade krytit dom för hårt men det gick sen iaf ;) ) sen gick vi ner till sommarhagen o fixade taggtråden, annelie bah "gud denise, du är ju som gjord för detta!" o sen bah "jag får nog bjuda er på bio som tack" hon ä snäll hon ;) sen efter såriga händer efter taggtrådarna åkte man hem o hjälpte mamma att tvätta (hade dt i läxa -.- ) sen gick jag o michelle ut på promenix och pratade om lite allt möjligt ;) sen vart det in o duscha o äta lite middag. och nu ska man snart försöka skriva upp lite vad man behöver köpa imorgon i ullared :)) har även gjort n liten "minnes plats" för Zmulan<3 finast blev den! <3 ska försöka ta lite kort på den framöver ;) men men. som sagt nu ska jag försöka skriva en lista ;)
Puss o krm på er allihop :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0