bortdomnade ben!

Tjaa! igår vart det upp till berget och träffa nya klassen, trevligt värre ;) tipspromenad, nån lek och skogsbränboll. efter det åkte ja,madde o lippa till donken o drack milkchake. sen gick vi hem till madde o gjorde lite allt möjligt. sen vare fix, och sen vidare till klassbollendiscot. där såg man en o annan som man kände:D haha, ja, madde, lippa, sanna, sanna, elli, ida o erika typ skrek alla sångerna o hoppa o dansa i två timmar, hah alla typ kolla o såg ut att tänka "omg! vad äre me dom lr?!" hahha. men det var roligast.se! sen åkte man hem vid halv 11, provade fotbollsskydden o botbollssockarna, sen gick ja o la mig, somna typ direkt, kände inte mina fötter längre o efter allt skrikande var jag hes som baa den xD

idag gick jag upp vid 8, tog på min fotbollskläderna, fix, åt, gick ut o sprang en runda, in och se på tv, sen åkte man iväg till klassbollen. första matchen var vid 10, det gick priima! det blev nog typ 1-0 till oss, så en bra början var det i alla fall! :D sen vid kvart i 11 spelade vi andra matchen, då vare nog typ 2-0 till oss, så vi vann igen :D sen tredje matchen var kl halv 12, då vare ju lätt roligast! och då vann vi med 4-0 :D:D sen fjärde matchen, alltså den som skulle avgöra om vi fick guld, silver lr brons (tror jag:P) gick det inte lika bra på, men det var ju ingens fel, för vi hade ju spelat mot nåra som var as lätta innan också kommer vi till dom, och dom var typ fkp:s bästa 96;or lr nått xD haha. så vi förlorade med 2-0 ;/ sen var vi i semefinal, då var alla lugna och så. och vi hade fått ett mål, sen vare 20 sekunder kvar, och tror ni inte att dom andra gör mål då lr?! :( så vi fick typ ta straffar. FAN VA ARG JAG Ä PÅ DOMMAREN!!!! han stod värkligen på deras sida, också blåste han av, och då skulle dom skuta en straff till!!!!! FUSKARE säger jag bara !!!!!!! usch vad arg jag blev på honom, jag o erika typ skrek allt va vi palla på honomxD men asså snacka om att fuska lr?!? :O men men, det var ju ändå bästa platsen vi nånsin har kommit på i klassbollen, vi kom 3:a tror jag, så vi fick ju medalj o pokal iaf ´;D

sen kom man hem, och jag har typ solat från 1 till 6 nu, så jag ä rätt röd (jag blir alltid illröd sen efter typ 2 dar blir jag brun, som tur ä :D) imorgon blire stallet, ska nog rida laura eftersom att dom andra har föl vid sidan:)



Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0