dagarna framöver :))

Helluuuu! :D igår vart det upp vid 9 och fixa, sen vid halv 3 åkte jag o madde in till tåget, haha snacka om skrattattacker, mamma skulle typ följa med oss till perongen, också var vi lite sena. så trodde hon att hon kunde ta en genväg, så hon gick ut på baksidan. haha men kort där efter fattade vi att det inte gick hah så vi fick springa sista biten. sen öppandes inte dörrarna, mamma bah "man kanske trycker här...." jag bah "NEEEJ! tänk om typ dörrarna lossnar lr nått" men det gjorde dom som tur var nite hah ;P sen bar det av till skövde, när vi väl var på stationen visste vi inte vart vi skulle gå, så vi vimla omkring där ett tag men efter en stund kom lippa som tur var ;D när vi kom hem till henne hoppade vi studsmatta med maja (lippas lillasyrra), fy vad söt hon ä!! sen gick vi in o såg på twilight. och sen kom lippas lossas farmor o farfar med pizza, om man vill äta god pizza måste man åka till skövde, det hette  typ "maxim" eller nått tror jag;D sen kom maddes mamma o pappa vid 10 tiden, vi åkte ner till max och tog en milkchake. godare på mc donalds men den på max var helt ok! :) när jag väl kom hem så stack jag till marie, där michelle var o vaktade lova o fabian. gick o la mig direkt, var skittrött! (alla 4 sov i samma säng) typ vid 2 lr nått (på natten) vaknade jag av att lova hade pissat... sen somna jag om efte ett tag. sen vid 4 tiden vaknade jag igen av att det spöregnade. sen vid 10 vaknade jag igen. och nu har jag vart o tagit på mig min vita sommar "tunika/klänning" så jag känner riktig sommarkännsla även om det regnar ochåskar ute:P








29/5; träffa nya klassen ;D

30/5; klassbollen och marie fyller 30 :D gz! ;)

31/5; klassbollen

6/6; Klassresa till skarasommarland :D

12/6; Skolavslutning :D

15/6 åker till mikaela (tror jag) :D

Kommentarer
Postat av: madde

haha kan säga att vi var lite vilse:P

2009-05-24 @ 21:59:49
Postat av: svar till madde från denise;)

haha aa något xD usch vi typ yra runt där ett tag xD

2009-06-05 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0