@ emmi

hi! :D
idag vart det skolan, gick prim< förutom att jag var deprimerad över massa saker jag inte visste själv vad det var, men det ä väl så det blir ibland, helt mänskligt:) sen var jag på utveckliingsamtal, blev iaf godkänd i alla ämnen. sen gick jag hem till emelie och chillade lite. sen hem o äta @ mormor. senare kom michelle o då pratades det. sen gick hon iväg på en fest och nu sitter jag här ensam i mörkret, kl ä typ tjugo över 10 så hon kommer typ inte förens om en timma. jag tvingade henne o gå hem tidigt. pallar inte vänta på att låsa upp dörren i åratal xP
och emmi! bara så du vet. jag har försökt ALLT med Lovis, hon  vill änfå ointe vara tyst. har typ kelat as mkt me henne, öppnat  balkongdörren (haspen satt på) och när jag gjorde det så bärde jag upp henne så hon kunde se ut. också har jag gjort massa. men ska hon vara tyst hela tin så måste man hålla på med henne hela tin typ xD



Kommentarer
Postat av: emmi

haha nej den går inte o få tyst på! bara att stå ut och va glad ändå! ;)

2009-05-08 @ 22:27:14
Postat av: denise

MICHELLE!!! assp jag har fan panik, dnälls ring mig!!!! jag kan inte sluta lipa!!!!

2009-05-09 @ 02:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0