I taket lyser stjärnorna...

tja! igår vart det "fest i stad" så jag var inne o käpte skolavslutnings kläder och boken i taket lyser stjänorna, sjukt bra bok. läste 4 timmar i rad igår haha, jag vet jag ä störd men det går inte o sluta så nu är jag nästan klar med den xD måste se filmen sen efter att jag läst klart boken!!! idag händer nog inte så jättemkt. tänkte gå ut o läsa i solen, men jag ångrade mig sen när jag insåg att det var rätt kallt. imorgon ska man åka till annlie o rida och säkert göra nått mer skojjigt :)
ps. läs boken!!!! :D ds.


  <---- framsidan till boken:P

Kommentarer
Postat av: Julia

filmen är bra !:)

2009-06-10 @ 19:31:47
Postat av: svar till julia:

ären? jag måste köpa den! den värkar rätt bra iaf, men om du säger det så;)

2009-06-12 @ 07:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0