kattvakt

Idag vaknade jag av mitt mobilalarm, jag hörde allt att michelle sjöng med, med hon sov till max xD sen var det upp o duscha och fixa. haha, rambo o lovis (katterna vi vaktar) satt typ o kelade, sen gick jag ut i köket för att hämta en platspåse. och dp hängde rambo med, så blev lovis sur för att han inte stannade, också satt hon o kollade på honom skit länge. sen så börja hon springa mot honom, tänk en en liiten katt, typ som en kattunge nästan, hårig, fast igenom kamad päls, kommer där o springer med skit små steg, och jamar så att det låter som att hon säger typ "RAMBOO BAMOOO BAMBOOOO!" hahha xD
tonight blire film, o chill vid tv:n me alicia, imorgon vet jag dock inte när jag ska hem o så, så vi får se hur mårgondan' blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0