lördagen den 16 maj<3

haha måste bara berätta vad jag nyss hörde innan jag börjar prata om igår. fabbe bah "JA! WILLE IDAG SKA VI FISKA" wille bah "AA :D" också kommer oliwia där från ingen stans o bah "SKA NI FISKA?!?!" hah, o wille o fabbe säger typ samtidigt bah "NEEE!!" haha, fatta hur dumt det lät lr!!

aja iaf. nu ska jag berätta om igår :D
Vaknade runt 10 tiden, gick ner o åt frukost, pratade lite me michelle o mikaela, sen tog jag på mig ridkläderna och efter en stund åkte vi till annelie ;) annelie var ju i göteborg så vi hade en heldag med hästarna! först gick vi och kollade på honey bunnys föl som bara var ett dyngn gammalt, skitsöt !! sen gick vi och borstade laura och celebration. efter en halvtima lr nått red vi ut en runda på laura, och ledde celebration. när vi kom tillbaka så ställde vi in dom i sina boxar också gick vi in och åt lite, sen när vi hade ätit klart gick vi ut och ledde bort dom till sommarhagen. sen gick vi ut i hagen och pratade lite och klappade hästarna ;) sen gickvi och hoppade studsmatta en liten stund. vi 4 tiden tog vi in honey bunny och hennes föl, haha fölet: Särkens harmonie, fattade inte att hon skulle gå med honeyB så hon typ gick iväg och honeyB fick typ panik xD men tillslut fick vi med båda in i boxen. sen gav vi dom lite mat och sen gick vi ut o hoppade en stund till. sen gick jag in i stallet och sopade lite, mikkan o michelle var för lata, nä jag skoja, dom visste inte att jag gjorde det , dom trodde jag blev sur haha xD. sen gick vi in och såg på tv:n lite och åt lite chips ;) och sen åkte vi hem ;) när vi kom hem käkade vi grilladhamburgare (ni som vill veta haha), sen gick jag o mikkan upp och såg på greys anatamy (stavning). efter en stund kom michelle och då såg vi på twigh light (har ingen som helst aning om hur det stavas xD)  sen fixade jag kläderna som jag ska ha på uppvisningen på månda med "bandet" :P :D


                                    

                                      

                                      

Kommentarer
Postat av: Mikk

du va verkligen tvungen att ta med den dära fula bilden på mig, eller hur? x)

2009-05-17 @ 21:43:43
URL: http://nogg.se/mikkway
Postat av: svar till mikk;)

huh ? vilken fula? jag ser ingen ful? jag har lärt mig av dina skämt nu :D haha<3

2009-06-07 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0