från kylan in i värmen

haha, jag o michelle sitter o lyssnar på lars winnerbäck och skrattar åt vad michelle råkade säga, av misstag ska tilläggas, att liza hette, skita. haha så fult :D
har fortfarande inte så mkt att berätta om. lördag kväll, sitter med datorn i knät bredvid michelle som sitter med sin i hennes säng, bredvid är även hippie som tuggar i sig en tuggknut :) precis som det ska vara på en lördag tycker jag! :)
o jag måste även tillägga att dom flesta lördagar slutar med att jag sitter o lyssnar på låtar som jag lyssnade på när jag var en liten flugskit. som fantasi, lucky luke och tommy tycker om mig m.fl haha, helt galna låtar, i like ;)
måste prata med mamma om Quila snart med.... jag vill detta så himmla gärna! om några veckor är jag rätt säker på att han ligger här bredvid mig och bredvid hippie, så har dom var sin tuggknut ;)
nu ska jag kolla på parlamentet o om jag hittar nått mer sköj att kolla på! :D ha det gött! kram<3
btw, på lussenatta, vilket är på lördag, ska vi vara millitärer!! bilder kommer då :D
har även en påbörjad hemsida om Tequila, tequiila.zoomin.se. där har ni den :)
kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0