där allt var tyst och stilla som på kort

ASKUL! skrev typ ett aslångt inlägg, för att ni skulle få läsa om allt som hänt, också råkar jag som vanligt komma åt knappen som tar bort hela inlägget -.- ingen lust att skriva om det. så a. jag vet, jag är astråkig, men so what ?
skriver lite kort o gott ist
idag: åka o kolla om spangie var dräcktig, rida ut, käka, se "remember me<3", senare ska jag kika vampire diaries osv:D
imorgon: upp 9, åka t stallet o rida ut m annelie, hem... sen vet jag inte mer haha:P
där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
dit kan jag gå och sakna dig


ett fönster vi kan sitta vid o blicka ut mot ån

blev mkt lars winnerbäck i detta inlägget, men erkänn, ni gillar det ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0