ett rum där jag kan känna att jag är nån stans ifrån

var ett tag sen jag bloggade, så jag får la skriva både för igår o idag:)
igår; vakna seeeent! sen vidare till pankis med michelle,marre,fabbe,lova,emmi,hippie,hekla o yakeetah. första gången för hekla o yakeetah att bada/simma, så dom var lite försiktiga men väldigt duktiga:))
sen hem, byta om, vidare på bilbingo(haha) första gången, det var faktiskt lite smått kul:P
sen hem osv.
idag; vakna typ för nån timme sen, har typ inte gjort nån ting mer än det:P tagit hand om hundarna bara, o druckit ett glas oboy(y) yepyep;)
senare ska jag iväg o longera moonis, hon är så jädra pigg nu, så det är nog ända sättet att få av lite energi på tror jag:)
idag äre ju regn o så med, så då är det lite lättare i luften:)
btw, måste ´bara säga att jag ÄLSKAR regn o åska, kan inte säga varför riktigt men jag gillar värkligen det mkt!:)
här kmr lite pic från igår:)
hekla simmar för förstga gånen:)
busar:)
yakeetah
jesus;)
keetah igen:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Så fina bilder :) Maila gärna några om du orkar! :D

2010-07-15 @ 18:33:34
Postat av: svar t emmi

tack hörru! självklart, dom finns på michelles dator, men jag kan försöka låna den o göra det;)

2010-07-16 @ 16:03:31
Postat av: filippa

rubriken= lars winneräck :)

2010-07-17 @ 18:05:45
URL: http://filippawall.blogg.se/
Postat av: svar till lippa

jaadå, lööööve him! :D

2010-07-18 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0