fråga krigarna i väst, vart dom gömde sina byten

lördags: vsrberg m madde. as fin sommarstuga måste jag säga, elr aa, sommarhus:P lite stort för att vara stuga tycker jag själv;P
vi var nere vid havet, o var i stalle o massa:) trevligt såatt:)
söndag; falsterbo horse show, haha det var as kul, såg mest på hoppning, elr det var typ lekar som kändisar va me i:D
var även på mässan o köpte lite gojs:)
bilder kmr på't:)
sen kom jag hem vid 2 igår natt:)
igår; sola heeela dan, nästan, åkte t stallet o provade det jag hade köpt, illa nog passade inte grimmorna -.-
men jag får la köpa nåra i stan iställe:)
nu sitter jag o lyssnar på lars winnerbäck-hjärterdams sista sång, och en tätort på en slätt:)
me like!:))
här får ni lite bilder:)



rivning





malin barjard (stavning ?)



HAHA! detta skulle ni sätt på riktigt! det hette typ drive and ride ellr nått, dom skulle hoppa en bana på typ 4 hinder, sen hoppa av hästen i farten, försöka få med sig en sparkcykel, dom fick åka på den elr springa brevid den elr hur som helst, men dom skulle få med den bara;P o sen hoppa in i en bil med hästtransport o köra en bana med det så snabbt som möjligt, as kul haha! här kmr bilder:D;

banan:)

"avstigning"

"sparkcykeln"

bilen:)

barbacka hoppningen;







:)

grand priX;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0