hjärter dams sista sång -lars winnerbäck

just nu gör jag ett försök till "manikyr"(stavning ?) går väl sådär som vanligt haha;)
men påtal om rubriken, är så sjukt avundsjuk på lippa som va på winnerbäck-konsären!! ah, får lite smått ryck, haha, men dom kommer la fler antar jag:D
sitter o kikar på 2 and a half man på "watch-series.com" ;) so nice!;)
ni som inte vet, så har jag en hemsida om moonis, försöker uppdatera bloggen så fort jag vart i stallet, men jag glömmer ibland haha;P
Moondancer.zoomin.se
påtal om det, så ska jag snart ut i stalllet, det är typ lite smått storm här, blåser som bara den, så jag venne om jag ska rida ut elr rida på banan, kanskke ska hoppa igen ? SJUUUKT kul vare!:D
haha!! hon bröt av bommen när hon var lite lat på bakbenen, haha klumpiga häst säger jag bara! men vi är lika, jag är lika klumpig själv så att;P:)
aja, ska kika klart avsnittet nu, men jag skriver la ikväll elr imorgon igen;)
ha det gott! kram<3
gammal bild, men jag har typ inte tagit kort på as länge, aja baja på mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0