juni, juli augusti...

sitter förtillfället i michelles säng med en sovande hippie brevid mig:)
känner rätt mkt för att sova själv måste jag säga! väktes idag igen, fast en aning senare än igår, 11, aja baja nisse!
ska göra en tappert försök till att gå upp klockan 9 imorgon!;)
senare ska jag ut till stallet, vet inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska rida ut elr bara gå en promenad. igår gick det inget vidare, jag hade ont i nacken o moonis testade som bara den! så jag var typ på dåligt humör hela den ridturen, INTE OKEJ säger jag bara. i vilket fall som helst ska jag vara en aning posivitare idag:) gå/rida en riktig långrunda!;)
har faktiskt inte en aning om jag ska ha med hippie, för på michelle värkade det som att jag skulle ha henne tills hon kommer hem, men på emelie värkade det som att jag skulle lämna henne hos henne, så jag vet inte....
men men, nu ska jag kika 2½ män, sen in t stan
ha det gött<3
michelle o lotuz kör "slalom";)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0