kom änglar

idag har jag typ inte gjort nått, bara tatt det lugnt... har typ sminkat mig för första gången på... jag vet inte hur länge o tatt kort, o sett på tv osv;P
o jag är inte på skrivar humör nu känner jag, så jag tar detta kort.
ikväll vet jag inte om jag åker till stallet, för det är så trökigt väder osv. o jag menar, ska jag inte rida, så finns det ju typ inget o göra. kmr bli bättre i vinter när man kan åka dit o mocka elr vad som helst. men aa. nu är det sommar:p
iaf, imorgon bitti, kvart över sju åker jag med annelie för att ultraljuda spangie:)
o sen ska jag rida ut med henne o moonis o honey:)
nu får ni "för o efter bilder" från när jag har plattat, o lockigt hår:)
före
efter:)
vilket ä bäst? SÄÄÄG!:)

Kommentarer
Postat av: Emmi

En skönhet klär i allt! Du är lika fin på båda faktiskt och det är sant! :D

2010-07-30 @ 09:39:57
Postat av: Lucke

Godmorgon! vad händer idag då? :)

2010-07-30 @ 10:14:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: nån

första

2010-07-30 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0