shadow on the wall

igår kväll cyklade jag iväg till stallet o myste massa med moonis, detta är en sida jag inte sett förut kan jag säga, att hon är så gosig menar jag:)(y)
sen skulle jag longera henne, men hon typ tvärvägra, så jag byggde upp hinder på 10 centimeter o sprang brevid henne o hoppade över, haha det var skit gulligt, för när jag hoppade jättehögt över gjorde hon med det, o när jag bara tog ett kliv över så gjorde hon med det, haha as sött:D
men jag är jättestålt över henne iaf:D
ska dit ikväll igen o sitta på när hon hoppar istället, har inte ridit henne på två o en halv vecka, men jag känner att jag har kommit närmre henne o kan henne ganska bra nu, så det kommer gå bra tror jag:D
nu sitter jag här med helka, hon sover som en stock:)
ska kila o käka lite, känner att jag ä en aning hungrig:)
ha det gott fölks!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0