solen i ögonen

idag har jag haft lite fullt upp, vakna vid 11 tiden, skynda ner, käka, åka in till stan, handla tills imörn, åka hem, fixa tvätt(jag har lärt mig o tvätta *stålt*), käka, städa mitt rum, o snart ska jag käka middag, sen vidare till stallet:D
idag ska jag träna... aa vad det nu heter, när dom hänger efter hela tiden elr vad man ska säga. typ lydnads träning, sen longera o kanske nått hinder, får se:))
hon tycker det är så jädra kul att hoppa med:D
imorgon hänger jag troligt vis med michelle till norrköping, för att stanna där hela helgen o kika när hon ställer ut hippie, bilder lär komma:D
ha det gott!

Kommentarer
Postat av: ida

solen i ögonen?:o har ju regnat i flera dagar nu, haha:)



VI MÅSTE TRÄFFAS SNART:)

2010-07-25 @ 19:31:57
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: svar t ida:)

haha ah men jag gillar låten:D

elr hur! as länge sen ju :O

2010-07-26 @ 23:45:14
Postat av: ida

SVAR: ja, tänkte att det kanske skulle vara kul med en fotoblogg så:) tack:D

2010-07-29 @ 17:40:31
URL: http://idajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0