.

nu sitter jag här, har fortfarande inte laddat in bilderna på datan. sov hos emelie fredag/lördag sen hos marie lördag/söndag sen hos emelie från söndag/måndag/tisdag/onsdag. så jag sov hemma igår för första ggn på as länge.
så jag lägger in bilderna kväll tror jag:)
imörn ska jag ta hand om yakeetah från typ 2 till .... venne hur länge.
lördag ska jag inte göra nått.
söndag; åka t annelie, hänga med o hämta michelle, åka hem osv. hoppas på att få en NIKON D5000!!! serriöst, det är det ända jag önskar mig... tänk om jag inte får det:((
iaf, på måndag; barnvakt t lova o fabbe
tisdag; se eclipse:)
sen har inte inget mer planerat. nu ska jag kila ut i det härliga vädret tänkte jag:)
ha det gott<3

Kommentarer
Postat av: ida

jag är inte hemma på tisdag för jag ska till finland:p men jag får se den någon annan dag eller nått, alla kan säkert inte på tisdag:)



det va en som hade sett eclipse som sa att jacob black va skitbra i filmen:):):)

2010-07-01 @ 16:56:07
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Denise

jo, alla kan på tisdag. förutom du

okej, me like!:)

2010-07-01 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0