when i call you

hej igen!
igår red jag moonis till annelie, moonis var dötrött o bråkade lite smått på vägen dit, men när hon kom in i hagen o fick träffa honey moon så var det full fart på henne igen, det var lite kul, för moonis travade efter honey hela tin haha as gulligt!:D
btw, iomed att honey faktiskt heter "honey moon" så blir det lite jobbigt att säga "moonis" så jag ska nog börja kalla henne dancer istället, jag har tänkt på det länge, för moonis låter lite halvkonstigt tycker jag, o nu har jag ju en ännu större anledning till det;)
nu ska jag försöka få liv i hekla, hon är supertrött efter en hel dag med lek med hippie, så ska vi ut o försöka få med alla moonis saker som jag behöver ha för tillfället :)
också måste jag komma ihåg att ringa mamma o be henne köpa en sån där påse som man har att bostarna o det i:)
see yah <3:)
Hekla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0