bildlöst inlägg... igen

haha, har just vart ute o ridit moonis. herre mina gudar va seg ho va! hon gick typ tre steg, stannade, jag fick hoppa av, hoppa upp, gå tre steg osv. AAAASJOBBIGT!!!! men vi kom hem tillslut:P
hon har lite dumheter för sig för tillfället, men det försvinner la me tiden:)
just nu sitter jag iaf med en skål nötter. as gött! imörn blire nog filmkväll tror jag:)
asså jag längtar som in i den tills midsommar!!! känner på mig att dt kmr bli riktigt myspys:)
nu ska jag upp o kika film:) ha det bäst:)

Kommentarer
Postat av: ida

när ska vi ha filmkväll?:D

2010-06-22 @ 17:38:18
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Denise

imörn:D

2010-06-22 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0