,

vaknade 10, orkade inte göra nåååågot, så jag duschade, satte mig vid tv:n o sen gick jag ut till moonis:)
tog henne med till stallöppningen o fixade henne, hade lite problem med att spänna sadelgjorden, men när jag satte på en låt.. kmr inte ihåg vad den heter, så slappnade hon av, o jag kunde spänna den. hahha konstig häst som gillar musik.. elr jag vet ingen annan häst än hon som gör det:P hon slappnar alltid av när jag sätter på den:P:D
sen hängde fabbe med mig ut o red lite. red i skogen. hon gick på bra, ömmade inget. bara på vägen lite.
sen spola vi av henne lite, o fyllde på vatten. sen har jag bara solat,läst,suttit vid datan,haft ute bilbo, ätit chokladpudding o pratat me michelle:)
om typ en halv timma kmr jenny,ellen o olivia ut hit o ska rida, det ska även lova o oliwia göra:) så får jag se sen om hon orkar mer. för då kan jag rida ut en sväng på henne själv sen:)
ha det gott, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0