bara ni som har tron...

det är precis som emelies kompis sa till henne "alla mina vänner är deprimerade" osv. det är värkligen så! alla är jätte negativa, o sura på varandra, o omogna (inklusive jag) o bara helt jätte själviska!!
man är bara trött på allt o alla. särskillt i skolan. jag o madde är alltid as flummiga i skolan, då typ alla är as sura o säger "TYYYYST!" o sen, 2 sekunder efter, börjar dom prata som kacklande hönor haha:P
hela våran klass är as bitchiga mot varann haha:P
det märks att 2012 är påväg! alla säger olika saker om 2012, "jorden kmr gå under" "nej, det kmr bli sämre, men inte gå under" "nej! jorden kmr gå "över" den kmr bli så mkt bättre" det jag skulle säga om det hela, är precis som mina syskon "den kmr bli bättre, alla får ut all negativ energi från sina kroppar, det började 2010 att synas ordentligt, o 2012 kmr vi vara som en stor familj hela jorden. inget mer rasistigt utan alla kmr liksom älska varandra. det är ju lite svårt att tro. för ändel säger liksom 'eh, det blir ju bara ett nytt år, som om allt skulle  förändras över ett år o vara så hela tiden' ja, eller nej. det förendras inte över ett år. det har förändrats längre än vi tror.  o allt detta har vi maya indianerna o tacka, då deras kalender tog slut just året 2012! jag ser fram emot detta! det kmr nog vara lite läskigt med så mkt nytt. men jag längtar! alla bara dör, blir mördade o får sjukdomar nu. men kanske är det som dom säger 'dom är inte redo för 2012' ?"
så låter min del av det  hela! så det är okej att vara lite deprimerade nu antar jag, att få ut allt man vill få ut. så man sen kan börja om, och vara positiv, använda sekret all time, osv!:)
jag o michelle pratade om sekret en dag föresten, o vi kom fram till att vi har rätt mkt power nu när det inte är alla i världen som vet vad det är;)
jag kan än inte använda det som jag har tänkt mig, för jag tvivlar för mkt. men anstränger jag mig ordentligt kan jag! o allt jag har nu, vänner, familj, djur osv, det har ju jag fått pga sekret, fast jag  har nog använt det undermedvetet:)
ni som har läst, o inte fattar vad jag menar. fråga inte. ni kmr få svaret själva!:)
ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0