i pray for stormy weather

haha, gud va jag älskar denna dan<3
no:n var ju inte alls kul, men den gick ändå rätt fort:)
sen var det spanska, där fick vi typ skriva brev, så det gick rätt fort med:P
sen svenska, skriva lite på min andra däckare, den jag inte ska använda, men ändå:P det gick även det fort.
sen mat. rätt god mat till o med;) gröt!:P hhaha, gud, jag tog nog igen hela 8:ans skratt anfall där... madde sa något i form av "veckan sen veckaan är det lov" elr nått askonstigt... vilket jag inte kom på att det lät rätt kul, förens typ 5 minuter senare. o då fick jag världens skratt anfall.. asså jag har fan aldrig i hela mitt liv skrattat så mkt, så jag inte fick luft. o tro mig, jag har haft många skrattanfall haha! madde tog ett kort, jag var typ lila-blå haha!! gud! men jag kände att det var rätt gött, jag hoppas det har vänt nu! så att jag istället för att vara sur o tråkig, blir mig själv igen som jag skrev i förra inlägget :D
resten av lektionerna gick med fort:) sen till mormor o käka o umgås hehe.
sen hem o gå ut med lotuz o nickepicke:)
fast det blev väldigt korta promenader, för det är ju typ storm ute ju! :O:D
sen in, o skicka deckaren till min svenska lärare, o sen resten av kvällen har jag typ bara suttit här vid datan:) o tatt det lugnt.
nu ska jag ta o sluta skriva känner jag. bilderna har jag inte ännu, michelle, om du ser detta, får du gärna skicka bilderna på älgarna på min mail elr nått:)
ha det gött! o få skrattanfall ni med, askul! :D höhö
kram<3
juste det ä ju snart halloween! (bilden blev as konstig, därför ska jag göra en ny mihhihihi:) )
haha såååådär;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0