little house

asså... min storebror kim, har en stark förmåga att plåga mig var gång han kmr. o då menar jag inte typ med ord elr blickar. först försökte han kitla mig, men som dom flesta vet, så är jag inte ens lite kittlig, så jag reagerade inte, sen brottade han ner mig o körde med det där "du ska få en stor blöt puss!" så jag typ kämpade för livet för att komma där i från. o då drog han med mig i på toan o försökte doppa mitt huvud i toaletten! TORTYR säger jag bara! haha! fast det slutar alltid med att jag sparkar till honom o skyndar därifrån hahah :P (Y) funkar alltid;)
iaf, morgonen började när michelle kom in på mitt rum o försökte med "KLOCKAN ÄR TRE!!!" men jag var så smart att jag kollade på min egen klocka där det stod 11, så den gubben gick inte ;) haha, innan jag fortsätter måste jag berätta vad hon sa igår när hon väckte mig. hon ryckte upp dörren o sa "KLOCKAN ÄR 12..... *tänker*... det här är ekot!" HHAHA!! gud va vi skratta, så himla klockrent :D
iaf. sen käka jag o gjorde iordning mig, sen stack jag,marie,lova o emelie till emelies blivande hus. gud va fint det var! utanpå i alla fall:P nej, inuti var helt okej med, det var bara några av tapeterna som inte riktigt... ja vad ska jag säga... föll mig i smaken? hehe. fast det är ju ett gammalt hus så :)
så vi var där i några timmar, plockade o pratade o lite så:)
när jag kom hem frös jag som bara den, så jag gick o la mig o vilade lite. sen tog jag en varm varm dusch. o nu har jag precis käkat lite:)
jag tänkte rabbla upp vad jag har i läxa och så denna veckan faktiskt, så ni kan lida med mig höhö:P
måndag: -
tisdag: so-prov, engelska glosor (massa!)
onsdag: hemkunskap
torsdag: spanska glosor+ omprov i spanska (vet inte om jag har något mer... kmr inte riktigt ihåg...)
fredag: engelska, svenska.
så det är en hel del. o smart (!) som jag är, så har jag inte övat så mkt på något av det! så det blir att köra slut på hjärnan i veckan... nästan iaf :P
nu ska jag kika tv! ha det gött!<3
gammal bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0