glaaad påsk <3

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG, hahah är jag as glad för ingenting, men iaf. jag vakna 9 sen så var jag typ helt klarvaken diret, men jag låg kvar i sängen tills klockan 11, jag vet jag ä skumm ibland xD sen gick ner o åt lite frukost o borstade tänderna o kammade håret o allt möjligt;) och nu sitter jag här. det komer nog hända mkt skojjigt idag hoppas jag ;) först o främst ska jag ju packa, och sen lägga in allt i bilen (för imogon äre ju påskafton och då kommer ju alla andra hit, så då gör vi det idag istället ;)  ). sen så blire säkert att man ska hjälpa till me nått ute;) kanske tvätta en bil till? vem vet. aja, det ska bli najjs att åka iväg en på söndag iaf ;) jag kommer säkert att skriva om alla roliga saker som händer, så lugn bara lugn nu kommer att få skratta ;D +13 grader ute. har värkligen börjat gå mot sommar igen ;D och tanjentbordet till bärbara datan har vi inte köpt än, men det gör vi nog när vi kommer hem från sälen tror jag nog;D
Alla får ha det skit kul idag precis som jag :D:D
puss o kraaaam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0