ikväll o imorgon o resten av veckan ;) i SÄÄÄLEN

nu har man precis varit iväg me marie, emmi o michelle o lämnat jennie på tågstation. sen åkte vi o köpte dricka till michelle, sen skulle hon upp på berget o festa, så vi skulle vara lite aa.... "familjen konstig" nä men vii satte på skit hög musik, vela ner rutorna o slog me handen på utsidan av bilen. hahahha fy va kul xD sen körde marie alla michelles kompisar till ströget xD sen åkte vi o hämta emmis katten o alla sakerna. ó sen hem. det var najjs. det togg typ 2 timmar men najjsigt värre vare! :D imorgon åker vi kl 10:00 så jag lär inte skriva blogg innan tror jag inte. men det blir 4 timmars bilresa så önska oss lycka till :D hoppas inte jag tappar bort någon i backen xD ikväll ska ja o emmi spela lite, vad vet jag inte än men det blir väl kort lr nått ;)

Puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Mikk

och fy fan vad jag kommer va sur på mig själv för att jag inte är där med er :(

Saknar er <3

2009-04-12 @ 13:30:40
URL: http://nogg.se/mikkway
Postat av: svar till mikk:D<3

det hade vart mkt roligare med dig<3 men asså vi får träffas på sommarlovet ffs!!! :D

2009-05-03 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0