mohahahhahaaaaaa :D

hejj hopp. inatt var man uppe vääääldigt länge, bara för att michelle o hennes magiska fingrar gjorde på att laptopen gick igång :D:D::D:D:D så jag satt vid den ett tag. sen på morgonen så gick jag upp och mamma tar mig fortfarande som ett litet barn så jag fick påskägg haha :D sen duschade jag o fixade- sen hände massa och nu har syrrorna kommit o snart ska vi nog äta ;)


ps. michelle, förlåt. men jag blev väldigt arg. och bara för att jag sa det där så behövde du inte skriva "denise <3 --------- 4-ever" på min dörr (jag vill inte säga namnet för det ä sååååååååå löngn. och jag sa till wille "NU Ä HÄMDEN LJUV" så man kan väl säga.... att vi inte kommer att vara så jätte bra kompisar idag (a) hihi.... ;P ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0