skade dag....

säg inte att jag sa att detta skulle bli en lyckad dag!!!!! först skull jag o ville bära brädor o sätta upp i trädgården så happy kunde springa lös, då fick jag en spik i foten så det blödde en stund. sen så typ kom han igenom brädorna o rymde. sen skulle jag ge honom bollen och då hoppade han o försökte ta den, också råkade han bita mig i fignret så skinnet gick typ upp o man såg köttet, as äckligt. och det blödde as mkt. sen försökte jag ta det lugnt ett tag. men gissa vad som hände för typ en timma sen!!! jag tog willes BMX o han typ jagade mig, också kollade jag bak. också när ja kollade fram igen så låg lillies cykel där, o jag hade inte en chans att bromsa, så jag åkte in i den o det tog tvärstopp ch jag typ flög över cyken o landade halvvägs in i buskarna. och det ä helt uppskrapat lite längre upp på bena så jag kan inte gå xD känner mig typ halvt handikappad xD hah aja det blir nog en bättre dag imorgon ;) nu ska jag sticka in o äta lite middag ;) puss puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0