sol... läkare... tårar... ömm... massa mer...?

Igår var jag, michelle, mamma o jonte o hälsade på farmor som nu bor i ett sånt där hem.. kommer inte ihåg vad det heter. usch, jag hade aldrig trivits där. hon sa att hon mådde illa hela tin o trivdes inte alls, men hon sa också att hon inte kunde klara sig ensam längre så det var nog best så. sen gick vi till vårdcentralen som ligger brevid. dom kollade mitt knä och sa att det nog var en infektion så jag skulle röntkas och använda "zon" men inte för ofta sa hon, för då skämmer jag typ bort muskeln i knäet och då kommer inte den funka sen.... men aa iaf. sen så kollade dom på michelles vagel i ögat, och om den inte blir bättre snart kommer dom få skära ut den .. USCH! jag hade inte velat att nån skärde i mitt öga *ryser*.
Flera darag i rad har jag nu vaknat av att telefonen ringar, jag kutar ner och tror ALLTID att deet ä annelie som ska säga typ " hejj, rosie har precis fölat så om ni vill kan ni komma och hjälpa till, och kolla och sånt" men vajre gång jag komemr ner äre nån annan -.- hah aja, jag ska testa att inte gå upp imorgon, då kanske det ä hon
Lova har kommit in här 2 gånger och gråtit as mkt nu, hon typ ramlar hela tin xD ungen har ingen balans, nä ja skojja bara ;)

Lova på bilden;)

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0