Städat heeeela dagen lång;)

hejj igen allihopa;)
Idag när mamma hade åkt hemifrån satt jag en stund och såg på tv;n sen gick jag upp då fixade michelle o wille o lillie i lillies rum och städade där och sådärnt, så jag hjälpte till, och det visade sig att dom andra gav upp så tillslut var det bara jag kvar och det låg saker ÖVERALLT!!! senare kom wille o hjälpte mig, och resultatet blev mer än lyckat ;) (vi städade där för att emmi ska måla om där när vi ä i sälen, också ska oliwia byta rum me michelle;)
Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, om det blir bra väder finns det alltid nått kul att göra ute;D om det blir sämre så.... blire väl tv lr nått annatx)
asså seriöst, jag kan inte sluta tänka på rosies lilla fölis, tänk att i början när hon var dräktig hade hon tvillingar o.O och nu äre bara en liten bebis;) fast det ä ju bra att det inte ä tvillingar för då finns det ju risk att nån av dom eller båda inte klarar sig;/ men men, nu ska jag ta och göra nått annat skojjigt;)


puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0