tisdagigigigiii;)

shaa ;) idag har det vart skolan som vanligt. skriver om sälen sen på andra datan :) iaf. jag hade sovmorgon till 8:30 men jag gick upp kl 7:00 ändå. igår var man även o köpte skor. men iaf. när jag kom till idrotten (som vi började med på mrgonen) så berättade madde en skit kul sak. hon hade fått stallplats och ska hyra melisza ;D sen på idrotten hade vi typ "redskap" och det gick väl som det gick. jag kunde typ inte gå på händer o jula men annars gick det la hyfsat bra ;) sen gick hela skoladan iväg i sin egna fart;) efter skolan gick jag till mormor och åt lite. sen gick jag till emmi och här ska man tillbringa kvällen/natten till att vara kattvakt med michelle ;) igår var man även o hälsade på farmor. hon var inte alls stark. det var ingen rolig syn.... :( den pigga och pratglada farmorn som alla sett upp till orkar ingenting längre.... :/
och något föl har det ännu inte kommit. inte jimmy o hannas bebis heller. men man får ju ha tålamod;)

puss o kram;) <3


Kommentarer
Postat av: madde

haha melisza<3

2009-04-23 @ 20:33:21
Postat av: svar till madde från denise;)

oj stavade jag fel? :P hon är värsta fin ju :D lyckost dig som ska få låna henne madde! :D

2009-04-24 @ 19:46:00
Postat av: madde

haha aa hoppas hon är lika fin men dt tror jag;P

2009-04-26 @ 00:27:27
Postat av: svar till madde igen ;)

aa det ä hon nog ;) hon ju trotts allt arab ;D welshar och araber ä alltid lika fina;D (andra hästar med såklart:D)

2009-05-02 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0