sommar,sol och pool<3

dan'
vaknade vid halv 9 och kom plötsligt på en "syslingattacken låt nr2" haha, så den skrev jag ner. sen så hörde jag telefonen ringa, och jag trodde det var annelie som ringde och skulle säga att rosie hade fölat, men istället vare marie, hah ;) Sen åt jag lite frukost och fixade lite mojjs. sen vid typ halv 1 lr nått ska ja,mamma och jonatan åka till floby (sjukhuset i floby) och jag ska titta mitt knä och dom ska också gra massa saker. så det tar la nåra timmar. sen åker mamma, jonte, wille o lillie in till stan och ska hyra skidor så då blire HUSET FRITT!!! fast kim kommer ju.... så vi får la se hur det går med det;) sen ikväll så ska jag titta på ett nytt tangentbord, iochmed att jag gjorde sönder det som är på min o michelles laptop xD hah, men det blir nog bra;)
längtar sönder tills det blir varmt, det ä nästan deprimerande att åka till sälen, nä men det ska bli kul. men man vill ju ändå ha det lika varmt som det ä här nu, himmlen ä helt blå, solen på topp och det ä typ +15 grader ute;)
och mikkan, du hänger med till sälen, annars vet jag inte vad jag gör... jag kan springa till gbg och kidnappa dig  smyg;) hah;D

ps. jag vet att jag var as tjock den sommaren som denna bilden togs, men skit samma, mysig sommarbild ändå;) ds.


Puss o kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0