fölis,bebis,farmor,dady <3

hejj allA små/stora bejjbs. idag har man bara chillat i skolan. OCH GISSA VAD?!?!?!?!?! rosie har fått ett litet föl :D:D ett stoföl som ska heta Waleria, 2 vita strumpor ibak, en vit kota i fram, bläs och kommer att bli rödskimmel :D pappa kom ju även hem igår och jag fick 2 presenter från usa. trodde aldrig att pappa skulle bli sån här bara för att han läste sekret. han är som den bästa pappan man kan ha. han hade köpt en bok som hette "daughter, i`m so proud of you" också ståd det massa (på engelska) om att jag hade gjort hans liv så intrtessant, och att han älskade mig massa" en sida står dt t.ex. "i see a gorgeous butterfly emerging from her cocoon, someone who is growing and changing, becoming more beaufiful each and every day" och en annan fin sida (alla är skit fina men denna är speciel: "i love you, and i`m so very proud of you. please know that no matter where you may be or where you will go, i`ll be right there with you... in a special place in your heart" usch, jag lipa skit mkt när jag läste den. ändå har jag mer än halva bocken kvar att läsa.. :)
Vi var även och hälsade på farmor idag. hatar att se henne lida så:( mikeal, gunilla och madelene var även där ;) det var trevligt;) Jimmy ringde även och sa att han o hanna är på bb och ska troligen föda i natt lr nått, så jag ä skit spänd. men jag lovar. det kommer bli en liten Wilma ;) men men. nu ska jag upp o lägga mig på spikmattan en halvtimma ;)



Puss o kram<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0