altl på samma gång ;)

hejj alla bejjjbs, idag har man sovit längre än jag trodde att jag skulle göra. men iaf. en sak är ju förendrad från igår, jag sprang inte ner när det ringde.... jag gick;)
Igår kväll var man ute heeela kvällen i det sköna vädret, spelade tjhoo (stavningen ä minxD) sen fick jag as ont i knäna för att michelle o jonte fångade bollen hela tin så jag gick in o smörjde in knät med det där "zon" sen gick jagut ckså körde vi vidare.... stakars jonte, jag kastade bollen i hans huvud hela tin xD o michelle kastade bollen först på jontes huvud, sen studsade den över på fabes huvud och ner i hans luva, jag skratta typ sönder hela halsmandlarnaxD ni skulle sett deras miner xD sen så körde vi "vägg" på ladugården ;) och fabbe sköt snett så jag fick kuta o hämta den varje gång xD nu är mammsen inne i stan o klipper sig o skulle kolla kameran så nu vaktar man barna... lr aa dom vaktar sig själva kan man väl säga x) asså jag o michelle har trott hela tin att Rosie ska få en hingst, men nu börjar jag tro att det ä ett fux sto men typ 3 eller 4 vita strumpor och nått fint tecken i ansiktet, men vi får väl se;) nukan inte mikkan hänga med till sälen :((((( men vi kan ju alltid träffas på nått lov eller en helg;D ska bli skönt att komma hemifrån en vecka, men ändå tråkigt att missa konserten som ja,madde,ida o erika skulle ha för musikskolan. men det finns ju fler tillfällen ;) nu ska jag ta och hämta mitt humör igen och tänka på att det kommer bli fint väder imorgon ;)


dagens motto;
If you dont love me
why don't you let me go

Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0