Det spelar ingen roll.... ;)

idag blev det en "tvätta bilen" dag. först tvättade marie, jag o william maries bil, den blev så finer så;) sen skulle jag o wille tvätta mammas bil. den såg väääldigt konstig u, stor o reäl bil ä inget för små pluttar som vi. det var typ prickar överallt för att trasan som vi skulle torka bilen med var genom blöt. så vi fick vaxa bilen. efter typ 1 timmas vaxning gick jag in. sen efter nån timma gick jag ut o körde tjjho me wille, lillie, jonte, fabian o lova ;) dt var najjs;) nu ä klockan tio över 7 så middan blir ju typ kvällsmat x) men men så kan det bli;) annelie har ännu inte ring om att det har kommit något föl. så det ä väl bara o vänta;)

just nu sitter man o lyssnar på minnen från när man var liten - the pinks;
Det spelar ingen roll hur du ser ut
det spelar ingen roll vad du tänker för
när natt blir till dag, och allt har tagit slut
då kommer du att kommaihååg


Vi hade typ alla deras låtar när vi var små, också typ lekte jag o michelle alltid "inte nudda golv" och "mörkkörajömma" när vi hade dom låtarna på, mer än minnen asså;)


ett år sen Linda dog nu... :(
R.I.P Särkens Linda <3

Pussar o kramar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0