åh, vilken härlig da' <3

Hejjj :D 32 grader varmt idag. legat på baksidan sen 2 o bara steeeekt :D fast det komiska med det hela ä nog att jag har inte flyttat på mig, jag har legat på samma ställe hela tin (o vänt på mig ibland) så nu ä bara ena benet brunt på framsidan, o på baksidan så ä det andra benet brunt, såååå mobbat xD men det var riktigt gött o ligga o sola idag. skrev lite o läste lite ur fridda tidningar, messade med michelle. ä as avundsjuk, dom ä typ vid en strand i lidköping elr nått. fast jag hade det gött när jag låg där ¨på baksidan, dom andra var på badet, så jag bara låg o hörde fåglarna o en o annan fluga, men det var härligt! <3

imorgon/måndag blire skara sommarland med tjejerna i gammla klassen, ska bli sjukt kul :D

puss o kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0