du och jag mot hela världen...

hellu! :D
inatt stod man i fönstret o kollade me jonte, det var en otroligt stor o stark stjärna vi såg! den stora kunde iofs knappast vart en stjärna, måste vart en planet eller nått. sen pratade jonte o ja lite, han ä fan bättre på saker än typ en sm gått ur skolan o allt o.O ni skulle bara hört, jag bara "hur vet du allt detta?" han bah "läst, kollar på tv;n o så" hah. jag hade typ glömt bort det direkt xD sen vaknade man 11, barnvakt, senare åker mamma,pappa,jonte,wille o livv till michelle o hämtar henne;) så då får jag huset för mig själv i nåra timmar :D ikväll ska jag nog ut o jogga,vilket jag har gjort varje dag denna veckan. märker att det onda i mina knän börjar krypa fram nu igen.... men men, mamma ska ju bestämma tid hos sjukgymnasten snart...
imorgon börjar skolan o.O sommaren har gått så fort! hur kan lovet redan vara slut? kommer bli konstigt att gå på k-rör nu med.... men men;)
på lördag åker man till annelie 09:30, fixar spangi o stephie o sen åker på utställning i grevargården med dom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0