hand i hand, tillsammans gick vi kvinna man...

Hejjsanhoppsan! :D
idag har man bara vart hemma o trökat, ikväll blire barnvakt till Lova o fabian ;) ingen aning om hur länge, men aja :P
imorgon; åker jag, madde, erika o kanske nåra mer till badet ;)    (kanske, vi ä inte säkra på att alla kan än ;P ) 
detta var allt ett kort blogginlägg, men jag har inte så mkt mera att skriva om :P Jo juste! grattis till madde som fick sin häst idag :D Du och Abbey kommer ha det skit kul ihop:D

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: madde

tack så jätte mkt:P haha hoppas vi kmr ha dt men dt tror jag:P haha när hon kom till backgården alla hästar typ stog o kolla på henne o så o hon brydde sig inte hon bara åt:P

2009-08-03 @ 23:22:25
Postat av: Svar till madde :D

haha, ja, hon värkar som en riktigt bra häst :D, om jag får hänger jag gärna med o tittar på henne nån gång :D

2009-08-04 @ 19:21:27
Postat av: madde

aa en jätte bra häst:p aa visst fårru hänga med dt är bara roligt:P

2009-08-05 @ 22:06:40
Postat av: svar till madde igen;D

tack :D haha, hon var skit bra! bara inte riktigt min typ av häst, eftersom att hon var såpass hård i munnen, för mig iaf :P

2009-08-16 @ 00:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0