helan går tolahoppfaleralanralanlej...

tjulululuu :D
Dan' började med att jag ställde om alarmet 3 ggr. så jag vaknade inte förens halv 12 ;) sen gick jag upp o skulle äta frukost. mormor var här så hon hade gjort lite nybakade tekakor ;) så jag skulle värma dom, o rååååkade värma för länge så det typ brann i mikron haha xD sen tillslut åt jag lite. sen gick jag o tog på mig lite andra kläder, hämtade nicke o gick ut o sprang en runda, fy va gött det var! skit trött blev jag men det var nästan kul att vinna över sig själv :) sen kom jag hem, då hörde jag wille vråla "STÄDA DÅÅÅ!" till mormor, då brast mitt tålamod eftersom att han har skrikit på henne hela dan' o mormor säger ju inte ifrån hon bara "jaajaa!" ahh! han ä störd! hah xD ikväll ringer jag nog michlle tror jag ;) hon har ju flyttat in på strömma nu ;)
imoron ska man upp vid 10 ellr nått, sen åker man in till stan, jag,madde,erika,ida o lippa ska typ åka till skara sommarland tror jag nog ;D sen åker vi väl hem runt 5 elr nått, o på kvällen blir det filmkväll :D

bth, är det nån som vet vad inträdet kostar på skara sommarland? :)

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0