here i'm once again

hej alla solbrända:D okej det där lät skummt, men iaf ;) Idag vaknade man kl 10, var sjuk trött efter att vart uppe till kl 4 o sett på film o sen läst om Therese Johansson Rojo på aftonbladet, nått som bara måste läsas, otroligt sorgligt o sjukt! sen kom annelie o hämtade oss vid 11, sen åkte vi till henne o fixade hästarna, red ut en sväng (red laura) mkt galopp, det behövdes kan jag säga, jag kunde inte vakna till på annat sätt;) sen gick vi ner till sommarhagen o gav hästarna mat o tränade fölisarna o gå i grimma, sen åkte vi hem. ikväll blire inte så mkt, michelle hade sett en bra film på reklamen som vi ska se vid 9, sen blire promenix som vanligt! ;D
imorgon ska ja o mills upp 10, sen åker vi med marie till en sjö som hette typ svalnääs eller nått... om jag minns rätt :D ska bli härligt! :D
på onsdag ska jag o michelle till annelie kl 10, sen ska vi åka o hämta wera, drektighetsundersöka henne, ta hem hästarna från sommarhagen, chipmärka dom, rida o sen köra tllbaka wera ;)
på torsdag/fredag åker jag med madde till hennes nya häst, ska bli kul att se hur den ä o så :D

puss o kram<3

gammal bild, jag på wera, linda på honeyB ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0