himmlen är oskyldigt blå...

tjuloo :D igår vart det utställning med Spangi och Stephie :D Engelsk dommare, var himmla snål med att ge guldx) Stephie betedde sig som aldrig förr! det lilla jävulen xD hah;) men jag o michelle har iallafall startat en "bild-blogg-sida" som heter bjorkang.blogg.se så där finns bilderna från igår ;)

idag åkte jag,michelle o pappa tåg till Jennie i gbg;D där var vi nån timma o kollade hennes nya lägenhet, fy fan va fin den var! ville bo där själv! haha ;) sen åkte michelle buss till sitt gymnasium o pappa o jag åkte hem;) nu har man duschat, as skönt! trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag ju! x) haha michelles komentar;
mille; vill du bli lång eller kort?
nisse (jag); lång tror jag...
mille; JAHA! är det nått fel på oss korta nu också?!?! :O

haha, fyfan va vi skratta xD asså det låter värkligen inte kul när man läser det, men asså ni skulle hörtxD

imorgon börjar skolan igen, BOOOORING! men sen på lördag är ju marres fest (eller vad man nu vill kalla det), med filmstjärne-tema :D ska bli skojjigt! :D ja o mills ska då vara papparatzzies (stavning) haha, men det kommer bli as kul! :D kommer nog massor med bilder på det:D

ha det gööött :D puss o kramis <3

Vivecas cob sto Myth :D


Kommentarer
Postat av: Marie

Ha ha! Vilken kommentar! :D

2009-09-03 @ 14:24:22
Postat av: svar till M

haha aa bäst! xD

2009-09-17 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0