i love you till the end<3

tjohooooo! :D
idag vaknade ag runt.... aa jag venne närx) typ 1 o.O jag vet jag har total vänt på dyngnet! men iaf, mamma o små barnen är hos jimmy o hanna, så det ä bara jag o michelle här hemma ;) iaf, när jag hade vaknat gick jag ner och bakade Kolakaka, alla måste erkänna, sjukt goda för att vara andra gången jag gjort dom! ;) Sen käkade vi lite kakor, perfekta enligt mig haha ;) sen gick jag o michelle ut o hämtade Happy, så duschade vi honom, haha han har typ skvättit ner hela badrumme nu xD så vi har försökt torka bort allt, skönt tvivlar jag på om han tyckte hann är mera en "måste vara skiti"-hund ;) sen tog vi in nicke o duschade honmo med, han tyckte nog det var liiite skönt iaf, han hoppade inte omkring som happy gjorde:P sen ställde vi  dom så dom fick springa sig torra i linan på baksidan ;) nu ska jag nog baka en satts till med kakor, så dom andra också kan få;) haha Lova ä mitt bevis, hon sprang o hämta mera kokor hela tin, så n ä jag stolt, haha skrytmonsen här xD sìsì;) imorgon bär det av till annelie o rida lite ;) saknar det as mkt! ;) ändå vare bara en vecka sen :P hörni! Gizmo har kommit hem! :D har var typ spårlöst försvunnen i 2 dar, men nu ligger han här brevid o njuter av att få sova på sin mjuka madrass haha ;)

 gizmo ser galen ut, med söter som alltid ;)

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0