summer of 69

halloooo:D idag vaknade man av att jag hade försovit mig en timme, vilket inte gjorde nått:P men iaf, gick ner o duschade, fix, åt, åkte till skolan;) haha, Amanda kom i full fart o bah "KRAAAM!" haha, gullunge :D sen var man med henne, madde, lippa, erika, ida ;D roligast ! :D sen hade vi vår första svenska lektion, otroligt go lärare :D sen efter det hade vi vår första so lektion, vilket också gick jättebra, riktigt snäll lärare där med ;) hon förklarade länge varför hon skrev just IngMarie med stort M, för andra brukade skriva med litet m, vilket inte hon gillade xD (y) sen gick jag ner tiill pappas jobb, and here i'm, varmchoklad maskinen funkar inte :O jag får daaamp! och aa, det ä skit tyst här... pappa o nåra sitter på möte, o här sitter jag o trökar xD
det ä faktiskt riktigt najjs att börja ny klass, ny skola o så:D igår gick jag första dan' då hade man nästan inga vänner, idag kom amanda o hennes vänner o massa mera :D Roligt värre må jag säga :D

puss o kram på 7D, och alla andra ofc :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0