The calway girl

hejsvejs! :D
idag, elr aa, inatt o i morse satt jag o michelle uppe o pratade massa gammla roliga minnenxD typ som när jag o sanna gick på "rövarna", så typ sov vi över i en liten stuga, o när jag vaknade dan efter dom andra bah "hon *pekade på mig* gick i sömnen, hon gick in på toan o sen gick hon ut igen" o massa mer xD så mobbade minnen är det, höll typ på o pissa på mig av skratt xD
Idag vaknade jag vid 11 o.O gick ner o åt frukost ... det ä typ bara det jag har hunnit än så länge ;P om två timmar drar man ner till badet där även Maddie o Erika ä ;)
Synd att jag inte vet hur man lägger upp videor här på bloggen, annars hade jag kunnat visa 3 otroligt roliga videor xD



Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0