Time after time...

Hejje! :D
dan' igår slutade me fläskotlett! men imorse blev det bra igen ;) kom till skolan, hittade inte lippa så jag gick till sanna o sanna, även om dom inte gr i min klass xD sen gick vi in i aulan och där var en engelskman från Kenya ;) han pratade as högt, tänkte nog inte på att han hade en mick xD sen gick hela skoldan på ett litet kick ;D efter skolan gick jag till pappas jobb o kllade på lite "kärringcyklar" det finns en skitsnygg som dom precis har fått in. men jag har ju mammas gammla så;) sen gick jag till mormor, sen vid halv 5 så åkte vi hem, fast vi kom inte längre än infarten till sköttning där typ, för det har vart en bil olycka där, så det vart ambulanshelikoptrar o massa där. så vi fick åka en gammal väg ;) på svenskan idag skrev vi typ ett brev, som vi inte får läsa förens i juni 2012 (då jag går ur nian) ;D ska bli kul! ;)
i veckan ska jag gå o fixa solglasögon, som jag ska ha på marres fest ;D ska bli kul! jag o mills ska då vara paparazzies (som jag skrivit tidigare), ska ha shorta, slipps, kavaj, kavajbyxor, "backslick", solglasögon o självklart kameror! :D liite ovana kläder, men det går nog bra ;D
imorgon blire lilla blå med Muddie o lipps, på vår ÄNDA håltimma ;) tycker det ä lite dåligt att vi bara har en håltimma ;/ men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0