man säger så mycket, men vet så lite om sig själv

hejsvejs gott folk! :D
Idag vaknade jag av en konstig dröm.. jag drömmde att jag åkte motorbåt, elr typ gummi-motorbåt, som var orange, också åkte jag typ med Louise (amandas asisten) o nåra till, och alla andra i min klass, elr aa min förra klass, skulle typ simma till andra sidan sjön, menades vi åkte båt. och då skrek lippa denna "JÄVLA  DENISE! JAG VILLE JU HÄNGA MED!" och sen skulle vi parketa, då stog madde på en liten planka, precis brevid och typ bara "UPPTAGET" också hoppade hon i vattnet, typ dök i, och bara "när jag har köpt min båt, vill jag att den ska stå här!" haha, sry madde att jag drömmer så konstigt om dig xD

Senare har man vart ute i det fina vädret :D

Klockan 5 kom Annelie o hämtade oss, då åkte vi till grolanda och chipmärkte 2 halvblodsföl tror jag det var ;) sen åkte vi hem till annelie o åt lite, sen gick vi ut till hästarna, fixade dom. sen red jag laura, o michelle red honeyB o harmonie gick lös vid sidan. när vi kommit en bit så tog det stopp... precis framför oss stod 2 älgkalvar, o en älgko på vägen (vilket inte vi hade sett förens kurvan tog slut) asså jag typ var så jävla rädd, dom bara stod o stirrade på oss som dom typ tänkte "spring fort! snart kommer vi" Jag fick typ as mkt tårar i ögonen, o hjärtat var uppe i halsgropen, det ända jag tänkte på var "snälla farmor/farfar, elr nån annan! hjälp mig!" usch, har inte varit så rädd på jättelänge. efter att dom ståt där i kanske 10 minuter, kändes det som, om inte mer, så sprang dom vidare in i skogen. Asså älgar är det jag är mest rädd för att möta på i skogen! också står det 3 stycken framför mig, och om älgkon har ungar så vill den ju ofta skydda den, vilket kan innerbära att man bli skadad, haha. ass jag kan inte beskriva hur det kändes, jag var typ iskall samdidigt som jag var kokhet, och kunde typ inte andras. asså det låter skit larvigt, men asså tänk er att dom står på jätte nära avstånd, det känns som att dom ska komma, hästarna är jätterädda, och dom flyttar inte på sig.... usch! fan, jag var rädd hela den ridturen sen haha xD sen åkte vi ner till sommarhagen, gav rosie o spangi lite havre, haha annelie fick inte tag på spangi, spangi typ galopperade, o travade iväg hela tin, o typ stephie som försökte skydda sin mamma typ stegrade mot annelie, lilla stephie hah :P men tillslut stannade hon o annelie fick tag på henne;)

när jag kom hem käkade jag lite, sen såg jag å patrik 1,5 haha, bäst! xD

ikväll har man vart ute o gått en runda med mills, nicke o happy ;) ja o michelle pratade om våra såkallade framtidsplaner ;) trevligt trevligt! ;)
nu ska man se på nån film som går på tv 4 film tror jag ;)
puss o kram <3
 särkens stephanie på bilen <3

Kommentarer
Postat av: M

bög bög :)

2009-08-06 @ 00:01:55
URL: http://www.nogg.se/mikkway
Postat av: svar till mikk ;D

haha! "bög bög" "håll käften bögjävel!" "va fan säger du?!" xD

2009-08-16 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0