helena o jaaaaaaa! :D

tjoflööööjt :D
dan' började klockan 11, seeent! jag har lyckats! IGEN :D (att vända tillbaka på dygnet :D) klockan 12 kom annelie o hämtade oss, vi åkte hem till henne o lastade Spangi o Stephie ;) haha, stephie ville inte gå på, vi fick putta i henne, hon typ satte sig ner, lilla plumsan <3 sen åkte vi till Susann Gustavsson o betäckte henne med hästen hon o annelie har lånat ;) kommer dock inte ihåg vad den heter, men sjukt fin är den!:D sen lastade vi hästarna igen o åkte tillbaka ;) sen redvi lite, sjukt blåsigt! trodde jag skulle blåsa iväg elr nått x) sen tränade vi spangi och Stephie lite på banan (till utställningen) haha, jag hade stooora problem, fick spreinga fram o tillbaka 6 gånger, gjorde fel hela tin' första gången skulle jag göra inte byta spår när jag hade vänt henne, så då fick jag springa en gång till. sen när jag gjorde rätt med det så gjorde jag fel igen med att jag inte kollade på vägen utan jag kollade på henne när jag sprang, så då fick jag springa en gång till :P jobbigt värre! jag var typ anfodd i 5 minuter efter det xD så jag har bestämt mig för att jag ska springa varje dag nu;) även om jag får skit ont i knäna. jag måste försöka få bort tankarna på det på nått sätt, o det ä väl inte det bästa men ändå :P nu ska jag snart hänga med in till stan, michelle ska köpa nått eftersom att hon flyttar imorgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0