sol,vind och vatten

tjolalalalla! :D

igår började dan' med att jag vaknade 2 timmar senare än vad jag skulle gjort, sprang ner o kollade klockan, det visade sig att vi var 5 minuter sena till annelie, så jag fick hälla i mig ett glas o'boy och en banan. sen åkte vi dit, det visade sig att vi inte hade så brottom;) så vi borstade alla hästarna o försökte få bort massa flugägg på spangi ;) o fixade henne o stephie jätte mkt, sjukt fina blev dom:D sen åkte jag,michelle o annelie till tidaholm på utställning ;) där såg vi Livvy, fy i helvete vad stor hon har blivit!! såg henne senare för-förra året, då var hon ett litet föl, nu var hon typ 159 elr nått, hah nä, men sjukt stor! o rigääl med! as fin! :D såg även Walerie o hennes hingstföl ;) Isabell tävlade i vem som var bäst på att visa upp häst som barn, så jävla duktig var hon! blev 2:a ;D såg även en sjukt snygg hingst, men fan vad den uppförde sig ellero.O asså den typ stack iväg med den tjejen som ledde flera gånger.. hon värkligen hängde i manen, fötterna var typ 10 cm  över marken :O så hon typ fick sätta sig ner på marken i farten, för hade hon inte gjort det hade han typ sprungit rätt igenom stängslet :O fy fan, det var as läskigt :P sen fixade vi hästarna lite till, o sen gick vi först ut med spangi, det gick bra, hon blev bäst i rasen fick 41p, guld;) och gick även  vidare till "best in show", sen var det Stephies tur, hon fick 39p, silver, reserv bästa föl ;) problemet var att hon nästan inte rörde sig alls bra, hon var nog himmla spänd, sen såg vi även Simbergs High D, sjukt fin har hon blivit! även hon gick vidare till best in show :D fast både hon o spangi åkte ut sen ;/ men roligt värre vart det :D nästa lördag åker man på utställning med dom 2 igen med annelie, michelle, linda o linea ;D

pic's;

erkänn att jag äger på att ta kort, även om kameran suger haha ;)

puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: emmi

Duktig du är med kameran! Stegringen är ju skitsnygg :D

2009-08-24 @ 17:09:29
Postat av: svar till em:)

haha tack xD

japp, lägligt att knäppa till i kameran precis då tyckte jag allt ;)

2009-08-30 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0