jag skulle vakna mitt i natten o gå upp o ta en lång promenad...

tjuhoo! :D
dan' började med att jag trodde att jag hade försovit mig, kollade mobilen, där det stod 05:20, trött som jag är på morgonen, trodde jag att klockan var 07:20, blev förskräckt, kutade ner, slet av mig kläderna, hoppade in i duschen o  duschade inte mer än 5 minuter xD sen när jag kom ut ur duschen, kom jag o tänka på klockan... "stod det inte 05:20?" haha, då gick jag upp o la mig i en halvtimma till, fast jag råkade sova till 7 istället, hihi (a) sen kom mamma upp o sa att hon inte började förens klockan 9, så då kunde jag sova till 8, eftersom att jag hade sovmorgon till kvart över nio ;) vid 9 träffade man madde o lippa, gick till skolan, kom mitt i prick ;) sen gick heela långa skoldan som ett litet smack ;) efter skolan gick jag till mammas jobb. sen åkte vi ner till stan ;) köpte först en sak på veromoda, där jag även träffade Kussen Sandra :D och Annelies andra stalltjej Linda :D sen gick vi till intersport, där köpte jag en tröja till idrotten och ett par shorts till idrotten ;D där träffade jag en tjej i min nya klass ;D sen gick jag o mamma till lilla blå, drack lite varmchoklad o åt muffins ;D sen gick vi vidare till Lindex, där kpte jag en grej tll + 2 linnen ;D där träffade man Jenny, i min gammla klass :D sen gick vi vidare till Oki Doki, där har jag inte vart på år o dar faktiskt;P där köpte man 2 par byxor ;D och träffade även en i min gamla skola ;D

imorgon blir det sovmorgon till kvart över 9, ientligen skulle jag börja kl 8, men vi fick det ändå, världens bästa mentorer vetti ;D nä, men vi gör igen den tiden efter som att vi inte får nån sovmorgon på måndag :P slutar vid halv 3, åker hem... igen aning om vad jag ska göra då, sen åker ja o mills till annelie klockan 8, duschar hästarna o massa :D:D sen på lördag morgon typ vid 5 ska vi upp, lasta hästarna o åka på utställnign :D:D kommer blir priima skinka kul :D

puss o kram gott folk ! <3:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0