godbye my almost lover <3

hejj :D
dan började vid 11, åkte till skoaffären i kinnarp och köpte 3 par skor, 1 par jympaskor o 2 par jag kan ha i skolan :)) faktiskt ganska nöjd eftersom att jag äntligen hittat min egen stil som jag värkligen trivs i! :)) sen vart det hem o käkade lite middag me mills, sen stjustade vi in mills till stan, hon skulle på maraton rock. blev inget för mig i år. får gå dit nästa år istället ;) sen såg ajg på "jersey girl" fin film! grät typ as mkt xD sen såg jag på "new york minute" hah, fan vad kul den var, typ as mobbadxD men iaf, nu har man försökt få ut en mal as länge men det typ bara fluger iväg hela tin, det äckligaste var när den satt i mitt hår o.O usch usch! snart ska man med mamma o hämta millson i stan igen ;)

imorgon ska man till annelie kl halv 1, ska stjutsa Spangi till hingsten, sen rida litee :D

på tisdag blire filmkväll igen, yeey :D

på torsdag är det skolstart, och sen farmors begravning <3

sen om 2 veckor ska ida,erika,madde,sanna A,sanna R o elli (tror det blir vi) iaf, då ska vi på disco, yeeey :D

sìsì ;) puss o kram <3

(ingen bild idag, jag sitter vid pappas dator :)   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0